Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Lo Partit de la Nacion Occitana crida a las manifestacions

del 10 d’octobre de 2020

            La lenga es un dels elements màgers de l’identitat d’una nacion. N’es quitament l’element determinant segon nòstre punt de vista etnista. Davant las atacas permanentas de l’Estat colonial francés per far desaparéisser l’esséncia de la nacion occitana, e fauta d’un combat mai radical, lo Partit de la Nacion Occitana sosten sens reserva las accions del collectiu Pour que vivent nos langues / Per que viscan nòstras lengas. Lo PNO a totjorn sostengut las accions menadas pels sindicats, associacions professionalas o de parents d’escolans que se batan per l’ensenhament de la lenga occitana e contunharà d’o far.

Contra la darrièra reforma del licèu de l’educacion nacionala francesa que redusís drasticament l’ensenhament ja plan insufisent de la lenga occitana obtengut aprèp de decènnis de luchas, lo Partit de la Nacion Occitana demanda a sos sòcis e simpatisants de participar a las manifestacions que son organizadas lo 10 d’octobre de 2020 un pauc de pertot dins lo país. D’uèi, probablament mai que jamai e malgrat las dificultats del combat, es util de remembrar als poders e partits jacobins que nos daissarem pas tòrser sens resistir.

Alavetz, lo PNO convida totas las Occitanas e totes los Occitans a luchar dins l’unitat per la defensa de nòstra identitat menaçada. Mentretant rebremba que lo combat per la lenga es pas solament un combat cultural mas es un combat politic e que sens poder politic occitan independent, l’Estat francés seguirà sa politica lingüistica d’eradicacion de l’occitan e, levat lo francés, de las autras lengas de França.

Per la liberacion d’Occitània, cal un engatjament politic, alavetz, per la lenga e per la nacion, totes e totas mobilizats, sens illusions mas amb determinacion, lo 10 d’octòbre de 2020 !

Partit de la Nacion Occitana, 23/09/2020

*********************************

Le Parti de la Nation Occitane appelle à participer aux manifestations

du 10 octobre 2020

La langue est un des éléments principaux de l’identité d’une nation. Il en est même l’élément déterminant selon notre point de vue ethniste.

Devant les attaques incessantes de l’État colonial français pour faire disparaître l’essence de la nation occitane, et faute d’un combat plus radical, le Parti de la Nation Occitane soutient sans réserve les actions du collectif Pour que vivent nos langues / Per que viscan nòstras lengas.

Le PNO a toujours soutenu les actions menées par les syndicats, les associations professionnelles ou de parents d’élèves qui se battent pour l’enseignement de la langue occitane et continuera de le faire.

Contre la dernière réforme du lycée de l’éducation nationale française qui réduit drastiquement l’enseignement déjà très insuffisant de la langue occitane obtenu après des décennies de luttes, le Parti de la Nation Occitane demande à ses adhérents et sympathisants de participer aux manifestations qui sont organisées le 10 octobre 2020 un peu partout en Occitanie.

Aujourd’hui, probablement plus que jamais et malgré les difficultés du combat, il est utile de rappeler aux pouvoirs publics que nous ne nous laisserons pas écraser sans résister.

Le PNO invite toutes les Occitanes et tous les Occitans à lutter dans l’unité pour la défense de notre identité menacée. Ce faisant, il rappelle que le combat pour la langue n’est pas seulement un combat culturel mais un combat politique et que sans pouvoir politique occitan indépendant, l’État français continuera sa politique linguistique d’éradication de l’occitan et des autres langues de France, sauf le français.

Pour la libération de l’Occitanie il faut un engagement politique, alors, pour la langue et pour la nation tous et toutes mobilisés, sans illusion mais avec détermination, le 10 octobre 2020 !

Parti de la Nation Occitane, 23/09/2020       

à Rodez, photo Lo Lugarn.

à Rodez, photo Lo Lugarn.

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc ), #occitanie

Partager cet article

Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :