Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Tà la dusau votacion, En Jiròni Picas e Na Domenja Darròsas e lo Partit de la Nacion Occitana donan cap de consigna de vòte.

Arremerciada

Aqueste 11 de junh de 2017, au parat dera prumera votacion tà las eleccions Legislativas, En Jiròni Picas e la soa relevaira Na Domenja Darròsas qu’èran los representants deu Partit de la Nacion Occitana e de Bastir Occitània en la 8au circonscripcion de Garona Nauta.

Que totalisan 345 voix e seràn pas presents a la dusau votacion deu 18 de junh de 2017.

En Jiròni Picas e Na Domenja Darròsas qu’arremercian de plan las electritz e los electors deu Savés e de Comenge que los votèn.

En votar tà d’eths, aqueras hemnas e aqueths òmis qu’an dit clarament lo lor interes enta’u país que i an las loas arradics o que los arculhiscoc, e lo desir d’i posquèr viver dignament en tot decidir amassas d'un avénguer que valoriza sas ressorgas e sa cultura occitana.

Los territòris de Comenge e de Savés e la loa populacion son pas praubes per natura o per fatalitat, que’s senteishen, marginalizats pr’amor que desbrembats.
 

Qu’ei en tot valorizar e ahortir lo nòstre "biais de viver", e notadament la nòstra cultura e la nòstra lenga occitana, que nosaus, comengés d'origina o d'adopcion, bastiram ua alternativa occitana a la declinada deu nòstre país.

Ei pas en tot hèr enqüera e enqüera hidança a notables que hascon tot jamèi sonque la politica de Paris o aus candidats tà la loa succession que veden lo nòstre país dab clucas parisencas e propausan solucions prefabricadas tau’s estats-majors parisencs.

Tà la dusau votacion, En Jiròni Picas e Na Domenja Darròsas e lo Partit de la Nacion Occitana donan cap de consigna de vòte.


********************************

Pour le second tour, Jérôme Piques et Dominique Darrozes et le Parti de la Nation Occitane ne donnent aucune consigne de vote.

Remerciements

Ce 11 juin 2017, à l’occasion du premier tour des élections législatives, Jérôme Piques et sa suppléante Dominique Darrozes étaient les représentants du Parti de la Nation Occitane et de Bastir Occitanie sur la 8ème circonscription de Haute Garonne.

Ils totalisent 345 voix et ne seront pas présents au deuxième tour le 18 juin 2017.

Jérôme Piques et Dominique Darrozes remercient vivement les électrices et les électeurs du Savès et du Comminges qui ont voté pour eux.

En leur apportant leurs suffrages, ces femmes et ces hommes ont exprimé clairement leur intérêt pour le pays où ils ont leurs racines ou qui les a accueillis, et leur désir de pouvoir y vivre dignement en décidant ensemble d'un avenir qui valorise ses ressources et sa culture occitane.

Les territoires du Comminges et du Savès et leur population ne sont pas pauvres par nature ou par fatalité, ils se sentent marginalisés parce qu’oubliés.

C'est en valorisant et affirmant notre "biais de viver / façon de vivre", et notamment notre culture et notre langue occitane, que nous, commingeois d'origine ou d'adoption, nous construirons une alternative occitane face au déclin de notre pays.

Ce n'est pas en faisant encore et encore confiance à des notables qui n'ont jamais fait que la politique de Paris ou aux candidats à leur succession qui ne voient notre pays qu'avec des lunettes parisiennes et proposent des solutions préfabriquées par leurs états-majors parisiens.

Pour le second tour, Jérôme Piques et Dominique Darrozes et le Parti de la Nation Occitane ne donnent aucune consigne de vote.

 

Jérôme Piques et Dominique Darrozes

Jérôme Piques et Dominique Darrozes

Tag(s) : #législatives2017