Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

À propos de la Guyane

28/03/2017

Le Parti de la Nation Occitane observe avec attention la situation explosive en Guyane. Il rappelle que la république française est un empire colonial. La Guyane est une colonie au même titre que ses voisines antillaises la Martinique, la Guadeloupe et Saint Martin, Mayotte, la Polynésie dite française, Wallis et Futuna et la Nouvelle Calédonie.

De même en Europe, la Corse, l’Alsace et la Moselle germanophone, le Westhoek flamand, la Bretagne, le Pays basque Nord, la Catalogne Nord et l’Occitanie sont des colonies. Toutes ces colonies maintenues dans la dépendance par l’État français ont vocation, tôt ou tard, quand les peuples concernés le décideront, à devenir indépendantes que ce soit Outre-mer ou en Métropole.

A prepaus de Guiana

Lo Partit de la Nacion Occitana espepissa la situacion explosiva en Guiana. Rapèla que la republica francesa es un empèri colonial. Guiana es una colonia al meteis títol que sas vesinas antilhesas, Martinica, Guadalope e Sant Martin, Maiòta, la Polinesia dicha francesa, Wallis e Futuna e Nòva Caledònia.

Atal meteis dins l’exagòn, Corsega, Alsàcia e la Mosèla germanofòna, lo Westhoek flamenc, Bretanha, lo Bascoat Nòrd, Catalonha Nòrd e Occitània son de colonias. Totas aquelas colonias mantengudas dins la dependéncia rapòrt a l’Estat francés an vocacion, tard o d’ora, quand los pòbles concernits o decidiràn, a venir independentas que siá Otramar o en Metropòli.

Guyane : la république française est un empire colonial

Guyane : la république française est un empire colonial

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc ), #international