Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Lo Partit de la Nacion Occitana e la segonda votacion de las eleccions regionalas de decembre de 2015

 

Lo 13 de decembre de 2015 se debanarà la segonda votacion de las eleccions regionalas.

Un còp espepissadas las resultas de la primièra votacion sus l’ensems del territòri occitan lo Partit de la Nacion Occitana constata, l’inquietanta montada en poténcia de fòrças que lor tòca es la substitucion de l’identitat occitana per una identitat francesa ultrà chauvina.

Tant per la primièra votacion coma per la segonda, quina que siaga la region, demest las listas presentas, n’i a ges que se declare a favor de vertadièrs poders decisionals e financièrs per de regions occitanas autonòmas o que religue las preocupacions de la populacion occitana amb l’identitat occitana o a la pèrdia d’aquela d’aqui.

Lo Partit de la Nacion Occitana demanda a las electritz e als electors temptats pel Front Nacional, de soscar a las consequéncias catastroficas del seu vòte per un partit demagogic e ultrà chauvin que resòurà pas lors problèmas e de ne tirar las conclusions.

Volèm pas caucionar per una crida a votar la politica e la comunicacion del poder central  francés e dels notables que lo relaian en Occitània. Son los principals responsables de l’enantiment preocupant del FN en Occitània.

Lo Partit de la Nacion Occitana donc balha pas cap de consignas de vòte en Aquitània-Lemosin Peitau-Charenta, en Miègjorn-Pirenèus e Lengadòc-Rosselhlon, en Auvèrnha, Dròma-Ardècha amb Ròse-Alps, Provènça-Alps-Costièra d'Azur, e recomanda a las electritz e als electors de se determinar liurament per l’abstencion, un vòte blanc o nul, o un vòte de « mens marrida causida », compatible amb las nòstras valors umanistas e progressistas.

En Lengadòc Rosselhon e Miègjorn Pirenèus lo Partit de la Nacion Occitana participèt per la primièra votacion a la candidatura lo « Ben Comun » del Christophe Cavard.

Grandmercejam totes los e totas las que se faguèron portar, que participèron d’un biais o d’un autre a-n-aquesta campanha, sens oblidar las electritz e los electors que nos portèron. La campanha de terren es estada de las positivas.

La lista lo Ben Comun farà votar per la lista eissida de la fusion de las còlas Delga e Onesta. Lo Partit de la Nacion Occitana se desolidariza d’aquesta crida.

Lo Partit de la Nacion Occitana fa una crida per alestir las escasenças venèntas en tot debatre dels problèmas de fond en contunhant d’ensajar de convéncer. Lo jorn vendrà que los progressistas autonomistas e independentistas occitans seràn majoritaris dins las institucions democraticas e federalas occitanas

p-n-o@laposte.net

joan.peire.alari@gmail.com

http://lo.lugarn-pno.over-blog.org/

10 carrèra de Romàs

47000 Agen

06 76 47 32 12

9 décembre 2015

 

****************************************************

Le Partit de la Nacion Occitana et le deuxième tour des élections régionales du 13 Décembre 2015

Le 13 décembre 2015 se déroulera le deuxième tour des élections régionales.

L’examen des résultats du premier tour sur l’ensemble du territoire occitan conduit le Partit de la Nacion Occitana (P.N.O.) à constater l'inquiétante montée en puissance de forces visant à la substitution de l’identité occitane par une identité française ultra-chauvine.

Pas plus qu’au premier tour, aucune des listes restant en concurrence, quelle que soit la région, ne se déclare en faveur de véritables pouvoirs de décision et financiers pour des régions occitanes autonomes et ne relie les préoccupations de la population occitane à l’identité occitane ou à la perte de celle-ci.

 Le Partit de la Nacion Occitana  appelle les électrices et les électeurs tentés par le Front National à réfléchir aux conséquences catastrophiques de leur vote pour un parti démagogique et ultra chauvin, qui ne résoudra pas leurs problèmes, et à en tirer les conclusions.

Nous ne voulons pas cautionner par un appel au vote la politique et la communication du pouvoir central français et des notables qui sont ses relais en Occitanie : ils sont les principaux responsables de la progression préoccupante du FN en Occitanie.

Le Partit de la Nacion Occitana ne donne donc pas de consignes de vote en Aquitaine Limousin Poitou Charente, en Midi-Pyrénées et Languedoc-Roussillon, en Auvergne, Drôme-Ardèche avec Rhône Alpes, Provence-Alpes-Côte d’Azur, et recommande aux électrices et aux électeurs de se déterminer librement par l’abstention, un vote blanc ou nul, ou un vote « de moins mauvais choix » compatible avec nos valeurs humanistes et progressistes.

En Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées, le Partit de la Nacion Occitana a participé au premier tour à la candidature « le Bien Commun » de Christophe Cavard. Nous remercions tous ceux et toutes celles qui se sont portés candidats, qui ont participé d'une manière ou d'une autre à la campagne, et bien sûr les électrices et électeurs qui nous ont fait confiance. La campagne de terrain a été très positive. La liste «le Bien Commun » appelle à voter au second tour pour celle issue de la fusion des équipes Delga et Onesta. Le Partit de la Nacion Occitana se désolidarise de cet appel.

 Il appelle à préparer les prochaines échéances en débattant des problèmes de fond et en continuant à essayer de convaincre. Le jour viendra où les progressistes autonomistes et  indépendantistes occitans seront majoritaires dans les institutions démocratiques et fédérales occitanes.

Partit de la Nacion Occitana.

Partit de la Nacion Occitana.

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc ), #Régionales2015