Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Sivens : Volèm viure, decidir e trabalhar al país

Sivens : Volèm viure, decidir e trabalhar al país

Partit de la Nacion Occitana

Comitat albigés

47, avenguda Charles de Gaulle

81370 Sant Sulpici la Punta

lo 4 de març de 2015

Sivens : Volèm viure, decidir e trabalhar al país

Aqueste divendres 6 de març de 2015, lo Conselh General d'Albigés se deu prononciar sus l'avenidor de projecte de retenguda d'aiga de Sivens. Per aquesta escasença, un còp de mai, lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana denóncia lo comportament inadmissible de los qu'ocupan illegalament siti del Testet e que se dison "zadistas". Aquestes an transformat lo parçan en zòna de non-drech. Son anats fins a fòrabandir una estatjanta d'en çò ela e a i panar qualqu'unes de sos mòbles. Lors menaças, malafachas e passatges a l'acte son nombroses e variats. Talament que seriá fastigós de los remembrar totes. Van fins a contrarotlar l'identitat de las personas que s'acèrcan de l'obrador e a n'empachar l'accès a qual lor agrada pas. Ademai, empachan los paisans d'anar trabalhar lors camps.

La justícia ven de prononciar son verdicte tocant a l'illegalitat de l'ocupacion. Atanben, lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana demanda l'execucion de la senténcia: los "zadistas" devon èsser expulsats.

D'un autre latz, lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana constata los besonhs d'una sèrva d'aiga per irrigar la val de Tescon e l'estiatge del riu. Constata atanben que la decision de bastir la restanca de Sivens es estada presa per una amassada despartamentala democraticament elegida. Mentre qu'en tornant prene d'autoritat lo dorsièr, l'Estat jacobin faguèt, un còp de mai, pròva de mesprètz cara e cara la democracia e los elegits locals. Siem aquí plan luènh de la democracia participativa presicada per la quita persona que ven de consfiscar lo dorsièr als elegits de proximitat.

Compte tengut de la situacion e dels besonhs indispensables al desvolopament de nòstra region occitana, lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana demanda als conselhièrs generals, acampats a-z-Albi aqueste divendres 6 de març de 2015, de se prononciar per la perseguida de l'obrador de la restanca de Sivens, tal coma èra prevista tre la debuta. Volem viure, decidir e trabalhar al país!

Traduction française :

Sivens : Volèm viure, decidir e trabalhar al país

Ce vendredi 6 mars 2015 le Conseil Général de Tarn doit se prononcer sur l'avenir du projet de retenue d'eau de Sivens. Pour l'occasion, et une fois encore, le comité albigeois du Partit de la Nacion Occitana dénonce le comportement inadmissible des "zadistes" qui occupent illégalement le site du chantier. Ils ont transformé cet espace en zone de non-droit. Ils ont délogé une habitante du Testet de sa propre ferme, ont été jusqu'à lui voler une partie de ses meubles ; leurs exactions, menaces et passages à l'acte sont si nombreux et variés qu'il serait fastidieux de les rappeler tous. Ils contrôlent l'identité de toute personne s'approchant du chantier et en interdisent l'accès a qui ils veulent. Ils empêchent les agriculteurs de travailler leurs propres champs. La justice a rendu son verdict d'occupation illégale. En conséquence, le comité albigeois du Partit de la Nacion Occitana demande l'exécution de sa décision. Les occupants illégaux du chantier doivent être expulsés.

Par ailleurs, le comité albigeois du Partit de la Nacion Occitana, constate le besoin d'une réserve d'eau pour l'irrigation de la vallée et l'étiage du Tescon. Il constate également que la décision de la construction de la retenue de Sivens a été prise par une assemblée départementale élue démocratiquement. En reprenant d'autorité le dossier, l'État jacobin a fait une nouvelle fois la démonstration de son mépris de la démocratie et des élus locaux. Nous sommes là très loin de la démocratie participative prônée par celle-là même qui a confisqué le dossier aux élus de proximité.

Compte tenu de la situation et des besoins indispensables au développement économique de notre région occitane, le comité albigeois du Partit de la Nacion Occitana demande aux conseillers généraux, réunis vendredi 6 mars à Albi, de se prononcer pour la poursuite du chantier de la réserve d'eau de Sivens tel que prévu à l'origine. Volem viure, decidir e trabalhar al país !

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra )