Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Communiqué du Parti de la Nation Occitane

A mai non pòt, lo Partit de la Nacion Occitana demòra mobilisat.

    Los 28 e 29 de març de 2015, lo Partit de la Nacion Occitana (P.N.O.) acampèt a Sant Sulpici la Punta, Albigés, son Conselh Nacional. Dins un contèxte marcat per un blocatge e una crispaciona centralistas del poder e de las fòrças politicas francesas màger, los delegats decidiguèron çò seguent:

    Lo P.N.O. se regaudís de çò que sa crida per l'organizacion d'una manifèstacion reivindicativa novèla per la lenga siá estat ausit. Atanben, mobilisarà totas sas fòrças militantas per fin que lo rendètz-vos del 24 d'octobre de 2015, a Montpelhièr, siá una capitada. Remembra son exigéncia d'un estatut d'oficialitat per la lenga occitana, en conformitat amb los dreches lingüistics previstes per las convencions internacionalas e escandalosament ignorats per l'Estat francés. Dononciá un còp de mai la politica etnocidària de França contra Occitània e las autras nacions victimas de son imperialisme.

    Lo P.N.O. se felicita de las resultas onorablas obtengudas a las eleccions despartamentalas pels candidats que sostenguèt, mai que mai los candidats "Liures e independents per Gèrs". Çò que demòstra que las Occitanas e los Occitans son en espera d'una ofrida politica occitana los tirant cap a l'emancipacion nacionala.

    Ongan atanben, lo P.N.O. participarà a la campanha per eleccions regionalas de decembre. Aquestas se debanarán dins l'encastre novèl del retalhatge que ja denoncièt coma negant la realitat lingüistica, culturala e istorica de las regions occitanas (véser son comunicat datat del 22 d'abrial de 2014). Mai que pus, agirà dins aquesta campanha pel respècte de l'identitat e dels dreches lingüistics, culturals, economics, environamentals e politics d'Occitània.

    Los delegats a reafortit que lo P.N.O. es una fòrça politica de proposicions democraticas e de resistància a la politica d'assimilacion planificada pel poder francés. Creat en 1959, lo P.N.O. es, e demòra, lo primièr partit al servici des intereses nacionals del pòble occitan.

Agen lo 31/03/ 2015
Partit de la Nacion Occitana
10, carrièra de Romàs – 47000 Agen –
p-n-o@laposte.net
Comunicats de premsa: http-//comunicat-pno.ove#F75B28

                                                    --------------------------------------------------

Plus que jamais le Partit de la Nacion Occitana reste mobilisé

      Les 28 et 29 mars 2015, le Partit de la Nacion Occitana (P.N.O.) a réuni à Sant Sulpici la Punta, en Albigeois, son Comité National. Dans le contexte marqué par le blocage et la crispation centralistes du pouvoir et des principales forces politiques françaises, les délégués ont pris les décisions suivantes :

    Le P.N.O. se réjouit que son appel pour l'organisation d'une nouvelle manifestation revendicative pour la langue occitane ait été entendu. Il mobilisera donc toutes ses forces militantes pour que le rendez-vous du 24 octobre 2015 à Montpelhièr soit un succès. Il rappelle son exigence d'un statut d'officialité pour la langue occitane, conformément aux droits linguistiques prévus par les conventions internationales et scandaleusement ignorés par l'Etat français. Il dénonce une fois encore la politique ethnocidaire de la France contre l'Occitanie et les autres nations victimes de son impérialisme.

    Le P.N.O. se félicite des résultats honorables obtenus aux élections départementales par les candidats qu'il a soutenus, notamment les candidats "Libres et indépendants pour le Gers". Ce qui démontre que les Occitanes et les Occitans sont en attente d'une offre politique occitane les menant vers l'émancipation nationale.

    Le P.N.O. prendra part à la campagne des élections régionales de décembre prochain, qui se dérouleront dans le cadre du nouveau découpage qu'il a déjà dénoncé comme niant la réalité linguistique, culturelle et historique des régions occitanes (son communiqué en date du 22 avril 2014) ; il agira, dans cette campagne pour le respect de l'identité et des droits linguistiques, culturels, économiques, environnementaux et politiques de l'Occitanie.

    Les délégués ont réaffirmé que le P.N.O. est une force politique de propositions démocratiques et de résistance à la politique d'assimilation planifiée par le pouvoir français. Créé en 1959, le P.N.O. est et reste le premier parti au service des intérêts nationaux du peuple occitan.

Agen lo 31/03/ 2015
Partit de la Nacion Occitana
10, carrièra de Romàs – 47000 Agen –
p-n-o@laposte.net
Comunicats de premsa: http-//comunicat-pno.ove#F75B28

Partit de la Nacion Occitana, communiqué

Partit de la Nacion Occitana, communiqué

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc )