Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

 Occitanie - ÉLECTIONS DÉPARTEMENTALES 2015

Occitanie - ÉLECTIONS DÉPARTEMENTALES 2015

ELECCIONS DESPARTAMENTALAS - COMUNICAT DAU PARTIT DE LA NACION OCCITANA

   Çò qu'auriá degut èsser l' « acte tres de la decentralizacion » de la republica francesa abotís mai que mai a fusion de regions sens nada consultacion populara e alu mesprès de las identitats e de las culturas, ansin coma a retalhatges cantonaus sovent aitant arbitraris.Au jorn de las eleccions despartamentalas, las competénças de las amassadas que seran elegidas son pas definidas.Los partits franceses s'acaran dins aquestes "territòris" en contunhar lor lucha per lo poder a Paris, lor sol objectiu.
   Una alternativa d'espèr e de progrès per lo pòble occitan colonizat pòt nonmàs èsser bastida partent de las aspiracions de la populacion, de nòstre afortiment coma occitans e de la volontat de mestrejar nòstre avenidor.
   Es per aquò que lo Partit de la Nacion Occitana apèla las electritz e los electors d'Occitània a denegar sos vòtes aus candidats daus partits franceses, e a los balhar aus candidats que pòrtan una reivindicacion qu'avalora nòstra identitat occitana.
   Ansi sosten los candidats daus partits e movements politics occitans qu'alígan una reivindicacion autonomlsta e un anar autonome.
   Sosten tanben l'anar daus candidats
« liures e independents entà lo Gers » que pòrtan de son biais las premissas d'una tala alternativa.
   Dins los cantons tròp nombroses onte màncan talas candidaturas, lo Partit de la Nacion Occitana recomanda un vòte blanc o « nul » de protèsta

17 de mars de 2015
PNO / 10, car. de Romàs / 47000 AGEN / p-n-o@laposte.net

                         ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

ÉLECTIONS DÉPARTEMENTALES - COMMUNIQUÉ DU PARTI DE LA NATION OCCITANE

   Ce qui devait être l'« acte trois de la décentralisation » de la république française aboutit notamment à des fusions de régions sans aucune consultation populaire et au mépris des identités et des cultures ainsi qu' à des découpages cantonaux souvent aussi arbitraires. À la veille des élections départementales, les compétences des assemblées qui vont être élues restent à définir. Les partis français s'affrontent sur ces "territoires" dans la continuité de leur lutte pour le pouvoir à Paris, qui est pour eux le seul objectif.
   Une alternative d'espoir et de progrès pour le peuple occitan colonisé ne peut être construite qu'à partir des aspirations de la population, de notre affirmation en tant qu'occitans et de la volonté de prendre en mains notre avenir.
   C'est pourquoi le Parti de la Nation Occitane appelle les électrices et les électeurs d'Occitanie à refuser leurs votes aux candidats des partis français, et à les donner aux candidats porteurs d'une revendication valorisant notre identité occitane.
   Il soutient ainsi les candidats des partis et mouvements politiques occitans qui allient une revendication autonomiste et une démarche autonome.
   Il soutient aussi la démarche des candidats
« libres et indépendants pour le Gers », qui portent à leur façon les prémisses d'une telle alternative.
   Dans les trop nombreux cantons où manquent de telles candidatures, le Parti de la Nation Occitane recommande un vote blanc ou « nul » de protestation.

17 mars 2015
PNO / 10, rue de Romas / 47000 AGEN / p-n-o@laposte.net

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc ), #départementales2015