Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Per una region Occitània centrala

Tocant a la denominacion actualament en debat de la region novèla resultant de la fusion de las ancianas entitats dichas "Lengadòc- Rosselhon" e "Miegjorn-Pirenèus"; lo Partit de la Nacion Occitana recampat en Amassada Gebnerala a Banòus-de-Cesa los 22 e 23 de novembre de 2014, se pronóncia per l'apelacion "Occitània centrala" en occitan e "Occitanie Centrale" en francés. Aquesta denominacion nos pareis la mai racionala que correspond a la situacion geografica de la novèla region sus la mapa d'Occitània.

                  Lo Partit de la Nacion Occitana rebremba qu'aquesta proposicion de denominacion es pas novèla. Èra ja estada formulada pel Senhér Marc Censi per nomenar la region "Miègjorn-Pirenèus" del temps que n'èra lo president.

                  D'un autre latz, lo Partit de la Nacion Occitana sosten la reivendicacion legitima nòrd-catalana de crear una region autonòma catalana.

Partit de la Nacion Occitana

24 de novembre de 2014

 

 Pour une région Occitanie centrale

Concernant la dénomination, actuellement en débat, de la nouvelle région résultant de la fusion entre les anciennes régions "Languedoc-Roussillon" et "Midi-Pyrénées", le Partit de la Nacion Occitana réuni en Assemblée Générale à Bagnols sur Cèze les 22 et 23 novembre 2014, se prononce pour l'appellation "Occitània centrala" en occitan et "Occitanie Centrale" en français. Cette dénomination nous paraît la plus rationnelle. En effet, elle correspond à la situation géographique de la nouvelle région sur la carte de l'Occitanie.

                  Le Parti de la Nation Occitane rappelle pour l'occasion que cette proposition de dénomination n'est pas nouvelle. Elle a déjà été formulée par M. Marc Censi pour nommer "Midi-Pyrénées" au temps où il était Président de cette région.

                  Par ailleurs, le Parti de la Nation Occitane soutient la revendication légitime nord-catalane de créer une région autonome catalane.

Parti de la Nation Occitane

24 novembre 2014

Tag(s) : #COMMUNIQUÉ (Fra ), #COMUNICAT( Oc )